zondag 5 januari 2014

OOTD | A lazy day


Vandaag heb ik nog eens een OOTD voor jullie! Dat is ondertussen al een tijdje geleden. Deze keer besloot ik om jullie de outfit te laten zijn waarin ik altijd lekker luier! De outfit die ik draag als ik weet dat ik de deur niet uit moet, maar er altijd iemand langs kan komen waarvoor ik de deur moet open maken. Kijk mee!


De beauty producten die ik heb gebruikt zijn:
- Sephora oogpotlood 
-MAC blush in Dessert Rose
-Lush lipscrub in bubbelgum
-Farmeline lippenbalsem
-H&M body splash
-Benefit They're real mascara
-Nivea deodorant


Dan, de look! Ik draag deze trui van Forever21. Daaronder draag ik eigenlijk altijd een topje. Hieronder draag ik deze keer een topje van H&M. Heel simpel, zwart. 


Daaronder draag ik een simpele joggingbroek. Ik zit het liefst in een losse joggingbroek zonder smalle pijpen. Het handige aan deze jogging broek is dat ze ook zakken heeft. Ik moet namelijk vaak een zakdoek kwijt en bij deze broek is dat geen probleem! Zo hoef ik ook niet telkens op te staan om een nieuwe zakdoek te pakken, maar heb ik een voorraadje in mijn comfi broek.


Mijn haren draag ik heel simpel in een knotje zodat geen enkel haartje mijn gezicht bereikt. Als je dit nog wat wil pimpen kun je ook een strikje toevoegen.


Qua sieraden draag ik de knopjes die ik altijd draag! Deze heb ik volgens mij ooit bij Kruidvat gehaald en ik voel ze nog amper zitten.


Op mijn nagels draag ik Essie 'Forever Yummi'.

En that's it! Dat is de look die ik in de vakantie het vaakst heb gedragen. Lekker comfi, maar totaal niet fabulous! 





2 opmerkingen: