maandag 6 januari 2014

Review | Benefit they're Real! mascara


In mijn shoplog van eergisteren kon je al zien dat ik wat dingetjes heb geshopt in de Sephora, waaronder deze Benefit they're Real mascara! Mascara is één van mijn vaakst gebruikte make-up producten. Het maakt je look helemaal af met een stel volle, lange wimpers. Ik kocht deze mascara met het volle vertrouwen dat hij kwaliteit zou bieden. Laten we kijken of dat werkelijk zo is!


De verpakking vind ik niet heel speciaal. Gewoon een basic, stevige, kartonnen verpakking. Als je de mascara zo ziet, zou je niet per sé zeggen dat hij zo duur was.


De "échte" verpakking vind ik er wel sjiek uitzien! De mascara bergt makkelijk op. Niet te groot en niet te klein. Verder is deze verpakking vrij klassiek en zeker niet te druk.


De beloftes! Enkele testpersonen probeerden deze mascara uit en zeiden dit te ondervinden: 94% zag dat hun wimpers een heel stuk langer en voller werden, 90% merkte dat hun wimpers van onder naar boven gekruld werden, 94% zag dat ze gelift werden en 100% vond dat de mascara lang bleef zitten. Vind ik dat ook?


Het borsteltje is hét van deze mascara. De vorm ziet er niet zo uit als je van een normale mascara gewend bent. Dit borsteltje werkt voor mij in iedergeval perfect! Je kan goed bij alle wimpers.

 
Zonder mascara

 

Met mascara

Het lijkt misschien alsof deze mascara niet veel met mijn wimpers doet, maar dat doe hij wel! Ik heb van mezelf al erg korte wimpers en dit is ook maar één laagje. De mascara bezorgt je geen klonters en er is niets te merken van het spinnenpoten effect. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Benefit they're Real! mascara is te koop bij Sephora & online voor 24 euro.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen