vrijdag 10 januari 2014

Review | MAC powder blush in Desert Rose


Laatst schreef ik over de prachtige Mineralize Skinfinish van MAC die ik kocht in Parijs. Nu is het de beurt aan zijn jongere zusje. De MAC powder blush in Desert Rose. Een prachtige oud roze kleur. Helemaal mijn kleur! Bovendien had ik niet eerder zo'n kleurtje en dat vond ik toch wel belangrijk. Kijk mee als je wil weten wat ik er van vind.

Ik vind de verpakking niet bijzonder. Dat liet ik ook al weten toen ik de highlighter reviewde. Ik vind het gewoon een strakke, basic verpakking. Een beetje jammer, aangezien er toch wel een streep door je rekening komt te staan zodra je deze hebt aangeschaft. Een leuke, opgewekte verpakking is een kleine moeite toch?




Zoals ik net al zei heet deze blush Desert Rose. Een prachtige, mat oud-roze kleurtje.


Een blush bevat 6g. Daar kan ik wel eventjes mee vooruit. 


De blush zelf zit in de klassieke verpakking wat betreft MAC producten. Een simpele, zwarte, makkelijk stapelbare verpakking. 


De swatch! De kleur is goed gepigmenteerd, maar niet ontzettend aanwezig. Dat vind ik alleen maar positief. Ik hou wel van felle blushes, maar een koele, on-opvallende blush kan mij ook zeker bekoren!


Ik ben fan, maar ik ben er zeker van dat je een blush van dezelfde kwaliteit kan krijgen bij een budget merk als Catrice of Essence. Ik ben ervan overtuigd dat je bij deze blush meer betaalt voor de naam dan voor het product. Dat wil natuurlijk niet zeggend at ik het geen fijn product vind, in tegendeel! Ik kan deze blush zeker aanraden als je een gepigmenteerde, oud-roze blush zoekt en daarvoor wat centjes wil betalen.

MAC Powder Blush in Desert Rose is te koop in de MAC counter en online voor 22 euro.









2 opmerkingen:

  1. Grappig, ikvind de verpakkingen van MAC altijd juist mooi omdat het zo zwart en basic is. :) Ik heb een crème blush van MAC en die is ook ontzettend fijn! Leuk artikel xx

    BeantwoordenVerwijderen